رنگ دکوراتیو

قیمت رنگ دکوراتیو

خرید رنگ دکوراتیو

قیمت رنگ دکوراتیو؛ براساس معیارهای متفاوتی قابل تغییر می باشد . این رنگ ها را بیشتر می توان به نقاشی های دکوراتیو شناخت . رنگ  دکوراتیو دارای تنوع بالایی می باشد و به دلیل ویژگی های خاصی که دارا می باشند ، امروزه در طراحی های داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند . رنگ های دکوراتیو بیشتر برای سطوحی مناسب می باشند که دارای عیوبی هستند که برای برطرف کردن آنان از هزینه بالایی استفاده می شود . استفاده از این نوع رنگ ها برای پوشاندن عیوب دیوارهایی که دارای سطوح صاف می باشند ، بهترین گزینه می باشند .

رنگ دکوراتیو چیست؟

رنگ دکوراتیو یکی از پرطرفدارترین انواع رنگ ها در مقایسه با رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، ترکیب رنگ کامپیوتری و … می باشد که برای استفاده از آنان حتما نیاز به وجود یک متخصص ضروری می باشد . این رنگ ها بدون بو می باشند و دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. رنگ های پتینه زیر مجموعه ای از رنگ های دکوراتیو می باشند که عموما به شیوه ای سنتی و با محدودیت هایی قابل پیاده سازی می باشد . رنگ های پتینه در واقع دارای سبک بسیار ساده تری در مقایسه با رنگ های دکوراتیو می باشند . رنگ های دکوراتیو که به نقاشی های دکوراتیو شهرت پیدا کرده اند دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در واقع دارای سبکی مدرن می باشند.

در هنگام پیاده سازی نقاشی های دکوراتیو به عنوان بخش مهمی از طراحی داخلی ، تسلط بر رنگ شناسی و روان شناسی رنگ ها بسیار ضروری می باشد . روان شناسی رنگ ها موجب می شود که متخصص موجود در این زمینه ، با ایجاد هماهنگی بین فضای مورد استفاده برای رنگ های دکوراتیو و ابزار و تجهیزات محیط ، فضایی دلنشین و پر انرژی تولید کند . از آنجا که رنگ های دکوراتیو سبک مدرنی در رنگ ها محسوب می شوند ، به تبعیت از آن نیز دارای ابزارهای پیچیده تری نیز می باشد . برای استفاده از این ابزارهای مدرن همواره داشتن تخصص و مهارت کافی، ضروری می باشد.

قیمت رنگ دکوراتیو

قیمت رنگ دکوراتیو

خرید رنگ دکوراتیو

رنگ های دکوراتیو جز دسته ای از رنگ ها می باشند که امروزه بسیار پرکاربرد می باشند و به شکل های گوناگونی مورد استفاده قرار بگیرند . رنگ های دکوراتیو دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که داشتن آنان، موجب متمایز شدن این نوع از رنگ ها از دیگر انواع رنگ ها شده است . رنگ های دکوراتیو شامل موارد گوناگونی می باشند . برای مثال :

  • طرح داماچی
  • آترا گلد
  • خمیر پتینه
  • خمیر نوستالژی
  • آرت
  • استو گلد و …

رنگ های دکوراتیو عموما بدون بو می باشند و بعد از استفاده و خشک شدن ، قابلیت شست و شو خواهند داشت. متناسب با انواع مدل هایی که برای رنگ های دکوراتیو موجود می باشد ، قیمت های متفاوتی برای آنان وجود دارد . علاوه بر آن شرکت های گوناگونی در حال حاضر ، در حال تولید و عرضه این محصول می باشند . داشتن تنوع در قیمت و کالا از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که می تواند موجب رضایت یک فرد به عنوان خریدار بشود . شرکت رنگ آنلاین با داشتن این ویژگی ها و در نظر گرفتن بودجه شما، در تلاش است تا بتواند بهترین و مناسب ترین نوع از رنگ های دکوراتیو را متناسب با سلیقه شما، در اختیارتان قرار دهد . برای اطلاع از قیمت و  نحوه خرید لطفا با ما تماس حاصل فرمائید.

خرید رنگ دکوراتیو

خرید رنگ دکوراتیو

لیست قیمت رنگ دکوراتیو

 رنگ های دکوراتیو با توجه به نوع و کاربرد آن دارای قیمت های متفاوتی می باشند . همان طور که واضح است عموما قیمت کالا به دلیل عدم ثبات بازار و نوسانات ، دارای مقدار ثابتی نمی باشد . از این رو بروز رسانی قیمت رنگ های دکوراتیو در مدا زمان کم ، امری است بدیهی و غیر قابل اجتناب!

فروشگاه رنگ آنلاین با ارائه بهترین و مناسب ترین انواع رنگ های دکوراتیو ، در تلاش است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند . برای اطلاع از قیمت رنگ دکوراتیو لطفا با ما تماس حاصل فرمائید .

 

مزایای استفاده از رنگ دکوراتیو

  • هیچ گونه محدودیتی از نظر مکان برای آن وجود ندارد .
  • این رنگ ها دارای استقامت بالایی می باشند .
  • رنگ های دکوراتیو دارای پوشش دهی بسیار بالایی می باشند .
  • این رنگ ها بدون بو می باشند .
  • دارای تنوع بسیار بالایی می باشند .
خرید رنگ دکوراتیو

خرید رنگ دکوراتیو

ابزار رنگ دکوراتیو

  • شانه
  • ریسمان
  • پارچه هایی که از جنس پوست حیوانات می باشد .
  • برس های به خصوص و ویژه
  • قلمو
  • رول

قیمت رنگ اکریلیک برای دکوپاژ

رنگ های آکریلیک نوعی بسیار جدید از  گروه رنگ ها می باشند که بسیار متنوع و در طیف رنگ های گوناگونی تولید می شوند . این نوع رنگ ها زود خشک می شوند و به همین دلیل می توانند جایگزین بسیار خوبی برای رنگ های روغنی باشند . رنگ اکریلیک دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد و بیشتر برای نقاشی و یا سطوحی مانند دیوار مورد استفاده قرار می گیرند . به دلیل اینکه این رنگ به سرعت خشک می شود ، امکان ترکیب آن با رنگ های دیگر بسیار وجود دارد و موجب ترکیب رنگ ها نمی شود . استفاده از این رنگ ها برای نقاشی هایی که نیاز به ایجاد چند لایه متفاوت روی هم می باشد ، مناسب است . برای اطلاع از قیمت رنگ اکریلیک می توانید با ما در ارتباط باشید .

قیمت رنگ اکریلیک صورتی

رنگ اکریلیک و دکوراتیو امروزه از پرطرفدارترین انواع رنگ ها می باشد . دلیل استفاده بیش از اندازه این نوع از رنگ ها در مقایسه با سایر رنگ ها ، تنوع بالا و ویژگی های منحصر بفردی می باشد که این نوع از رنگ ها دارا می باشند . برای مثال ، رنگ اکریلیک بدون بو می باشد و به راحتی بعد از خشک شدن ، قابلیت شست و شو دارد . این ویژگی ها موجب می شود که طراحان داخلی تمایل بسیار بالایی برای استفاده از این نوع رنگ ها داشته باشند . علاوه بر آن ، این نوع از رنگ ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و حتی امکان هماهنگ سازی آنان با وسایل و تجهیزات داخلی امکان پذیر است . برای اطلاع از قیمت این رنک ها لطفا با ما در تماس باشید .

قیمت رنگ اکریلیک پلی استر

رنگ اکریلیک و دکوراتیو دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و به دلیل عدم ثبات بازار اقتصادی ، در مدت زمان کمی قیمت ها بروز خواهند شد . شرکت ها و فروشگاه های متعددی امروزه در این زمینه در حال فعالیت می باشند ، اما فروشگاه رنگ آنلاین با ارائه مناسب ترین و بهترین نوع رنگ ها ، چه از نظر رنگ و چه از نظر کیفیت در اختیار شماست . لطفا برای اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید با ما در تماس باشید .

رنگ دکوراتیو چوب

برای استفاده از رنگ دکوراتیو چوب در طراحی داخلی ایتدا سطح چوب را به طور کامل سنباده می کشند تا به صورت یکدست و صیقل داده شده دربیاید . بعد از اینکه سطح چوب به صورت صاف و یکدستی درآمد ، روی آن رنگ می زنند و از رنگ کاری روی آن استفاده می کنند . این نوع از رنگ ها بیشتر برای سازه های دستی بسیار کوچک مورد استفاده قرار می گیرد . تنوع در طرح و کیفیت بالای این نوع رنگ ها باعث شده است تا آن ها را برروی دیوارهای گچی، سیمانی، چوبی و … استفاده نمایند.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید رنگ دکوراتیو چوب می توانید با ما در تماس باشید .

در ادامه توجه شما را به تماشای ویدئویی در ارتباط با رنگ های دکوراتیو ، جلب می نمائیم .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *