رنگ دکوراتیو

رنگ دکوراتیو چوب

رنگ دکوراتیو چوب ؛ یکی از انواع رنگ دکوراتیو می باشد که امروزه در صنایع بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد . رنگ دکوراتیو چوب به دلیل مزایا و کاربردهای بسیار زیادی که دارا می باشد ، امروزه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای رنگ های دیگر باشد . برای استفاده از انواع رنگ های دکوراتیو چوب ، در ابتدا نیاز است که سطح چوب را با استفاده از ابزارهایی چون سنباده و از قبیل آن کاملا صاف کرده و تمام سطح آن را صیقل داده تا امکان استفاده از رنگ چوب به بهترن شکل برای آنان وجود داشته باشد . برای رنگ کردن چوب ها می توان از انواع رنگ ها استفاده کرد و تنها استفاده از رنگ های دکوراتیو برای آنان محدود نشده است . استفاده از رنگ دکوراتیو چوب بیشتر در مواردی بسیار پر کاربرد می باشد که قصد رنگ آمیزی سازه های بسیار کوچک را داشته باشیم . برای آشنایی بیشتر با این قبیل از رنگ ها ، مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

ویژگی های رنگ دکوراتیو چوب

این نوع از رنگ ها دارای مزیت های بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل برای بسیاری از طراحان و همچنین استفاده در بسیاری از صنایع ، پر کاربرد می باشند . استفاده از این نوع رنگ ها بسیار ساده بوده و همین موضوع سبب شده است که طرفدارن بسیار زیادی داشته باشند . برخی از ویژگی های این نوع از رنگ ها عبارتند از :

  • این نوع از رنگ ها دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشد که از بهترین مزایای آنان محسوب می شود .
  • قابلیت شستشو از جمله ویژگی هایی می باشد که این دسته از رنگ ها دارا می باشند .
  • برای اجرای این نوع از رنگ ها هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و برای انواع سطوح قابل استفاده می باشند .
  • با استفاده از این نوع رنگ ها ، تمام عیوب و مشکلات ظاهری سطوح از بین خواهد رفت .
  • این رنگ ها دارای طول عمر بالایی می باشند ، اما اگر به هر دلیل نیاز به اصلاح و ترمیم داشته باشند ، به راحتی امکان پذیر می باشد .
  • این نوع از رنگ ها در مقایسه با سایر رنگ های مورد استفاده در صنایع گوناگون دارای ضخامت بسیار کمتری می باشند .
  • این نوع از رنگ ها به دلیل ساختار آنان ، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید می باشند .
رنگ دکوراتیو چوب

رنگ دکوراتیو چوب

انواع رنگ چوب

برای رنگ آمیزی چوب ها ، تنوع بسیار زیادی وجود دارد . به طور کلی رنگ های مورد استفاده برای رنگ آمیزی چوب ها براساس دلایل و شرایط گوناگونی انتخاب شده و می توانند دارای تنوع بسیار زیادی باشند . نوع سازه ، کارایی سازه ، شرایط آب و هوایی و همچنین بسیاری از عوامل محیطی می توانند در تعیین رنگ منتخب برای رنگ آمیزی چوب ها بسیار موثر باشند . به طور کلی می توان رنگ های مورد استفاده در رنگ آمیزی چوب ها را به دسته های زیر تقسیم بندی کرد :

  • استفاده از رنگ های فوری
  • استفاده از رنگ های روغنی
  • استفاده از روغن گیاهی مخصوص چوب
  • استفاده از لاک الکل
  • استفاده از رنگ های دکوراتیو متناسب با سطح چوب
  • استفاده از روغن های طبیعی
  • استفاده از واکس چوب طبیعی
  • استفاده از رنگ پلی اورتان چوب
  • استفاده از رزین های اپوکسی چوب
  • استفاده از پتینه چوب
انواع رنگ چوب

انواع رنگ چوب

خرید رنگ مخصوص چوب

رنگ آمیزی چوب ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشد ، زیرا به واسطه رنگ آمیزی آنان سطح چوب ها دارای ظاهری بسیار مناسب تر شده و دارای مقاومت بیشتری در برابر عوامل گوناگون طبیعی و غیر طبیعی می شود . این مقاومت سبب می شود چوب دارای طول عمر بالاتری شده و بتواند عمر مفید بیشتری داشته باشد . به طور کلی رنگ های مورد استفاده برای رنگ آمیزی چوب ها به دو دسته تقسیم می شوند . دسته اول رنگ های پوششی و دسته دوم رنگ های موج نما می باشند که در ادامه به بررسی آنان پرداخته می شود .

  • رنگ های پوششی

این نوع از رنگ ها دارای ویژگی پوششی می باشند . با رنگ آمیزی انواع چوب ها با استفاده از این رنگ ها ، سطح چوب کاملا پوشانده شده و تمام بافت ها و گره های آن مخفی می شود .

  • رنگ های موج نما

این نوع از رنگ ها ، در رنگ آمیزی چوب ها بسیار پر کاربرد می باشند ولی در مقابل رنگ های پوششی ، نمی توانند تمام بافت ها و گره های چوب را مخفی نگه دارند و تنها با استفاده از این رنگ ها امکان تغییر رنگ چوب میسر می باشد .

فروشگاه اینترنتی رنگ آنلاین ، با ارائه انواع رنگ های دکوراتیو و همچنین ابزارهای گوناگون آن ، دارای سابقه ای درخشان در زمینه رنگ و ابزار می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید انواع رنگ های دکوراتیو ، رنگ آنلاین را دنبال کنید .

خرید رنگ مخصوص چوب

خرید رنگ مخصوص چوب

رنگ چوب آماده

چوب از دسته عناصر بسیار پرکاربردی می باشد که برای اکثر صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . عموما چوب ها در مقایسه با سایر عناصر و مواد مورد استفاده در صنایع ، دارای قیمت بالاتری می باشند و دلیل آن ویژگی های بسیار منحصربفردی می باشد که چوب ها دارا هستند . چوب به طور طبیعی دارای رنگ های تیره و متنوعی می باشد که از دل طبیعت خارج شده و برای بسیاری از افراد بسیار خوشایند می باشد ، اما گاهی استفاده از چوب در شرایط گوناگون ، ما را ملزم می کند که به استفاده از رنگ هایی با تنوع بیشتر از چوب ها بپردازیم .

در این شرایط است که با استفاده از رنگ چوب ، می توان به رنگ آمیزی چوب ها پرداخت و آنان را به رنگ دلخواه و مد نظر خودتان تغییر داد . رنگ آمیزی چوب ها چندان دشوار نیست ولی داشتن مهارت اولیه در اجرای مراحل گوناگون آن موجب می شود ، این رنگ آمیزی به بهترین شکل صورت گرفته و مزایای چوب را افزایش دهد . برای رنگ آمیزی چوب ها به طور کلی چهار مرحله الزامی می باشد که با اجرای درست و بی عیب و نقص آنان ، می توان سطح چوب را به زیباترین حالت ممکن تبدیل کرد . مراحل رنگ آمیزی چوب عبارتند از :

  • سنباده زدن سطح چوب
  • تمیز کزدن سطح چوب
  • زیرسازی و بتونه کاری چوب
  • رنگ آمیزی چوب
رنگ چوب آماده

رنگ چوب آماده

قیمت رنگ مخصوص چوب

برای رنگ آمیزی چوب ها به طور کلی دو نوع رنگ پوششی و موج نما موجود می باشد که براساس کاربرد و همچنین شرایط مد نظر ، هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند . در انتخاب رنگ های مورد استفاده برای رنگ آمیزی چوب ها ، عوامل بسیار زیادی تاثیرگذار می باشند که هر کدام در جایگاه خود دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند . نوع سازه ، کاربرد آن ، شرایط آب و هوایی و بسیاری از دلایل دیگر می توانند در تعیین رنگ انتخاب شده بسیار با اهمیت باشند .

فروشگاه رنگ آنلاین ، با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ارائه انواع رنگ دکوراتیو ، رنگ پلاستیک ، رنگ روغنی و ترکیب رنگ کامپیوتری می تواند بهترین گزینه در راستای خریدی هوشمندانه و کاملا مقرون به صرفه برای طرفداران انواع رنگ و ابزار آن باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه ، فروشگاه رنگ آنلاین را دنبال کنید .

قیمت رنگ مخصوص چوب

قیمت رنگ مخصوص چوب

قیمت رنگ فوری چوب

رنگ فوری بر پایه رزین آلکید و نیترات سلولز می باشد . این نوع از رنگ ها دارای براقیت ، چسبندگی ، انعطاف و دوام بسیار زیادی می باشند . این رنگ ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل برای رنگ آمیزی انواع چوب ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع رنگ ها دارای سرعت بسیار زیادی برای خشک شدن می باشند و در مدت زمان بسیار کوتاهی بعد از استفاده ، خشک می شوند . این نوع از رنگ ها بعد از استفاده می توانند ظاهر بسیار براق و درخشنده ای برای چوب ها ایجاد بکنند . این نوع از رنگ ها برای رنگ آمیزی انواع چوب ها از جمله ، پارکت چوبی ، درب های چوبی ، مبلمان ، میز و صندلی مورد استفاده قرار می گیرد .

برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع چوب ها ، می توانید فروشگاه رنگ آنلاین را دنبال کنید .

قیمت رنگ فوری چوب

قیمت رنگ فوری چوب

رنگ چوب فندقی روشن

رنگ ها به طور کلی به دو دسته رنگ های اصلی و فرعی قابل تقسیم می باشند . رنگ های اصلی شامل رنگ های قرمز ، آبی و زرد می باشند که از ترکیب آنان با یکدیگر رنگ های فرعی ایجاد می شوند . رنگ فندقی نیز رنگی است که از ترکیب رنگ های دیگر ایجاد شده و در صنایع چوب بسیار پر استفاده و پر کاربرد می باشد . این رنگ در واقع ترکیبی از رنگ ها قهوه ای و قرمز می باشد که می تواند رنگی شبیه به رنگ پوست فندق ایجاد کند .

برای ایجاد و شکل گیری این رنگ به رنگ های اخرائی ، مشکی و گل ماشی نیاز است که با ترکیب آنان ، می توان رنگ فندقی را تولید کرد . برای اجرای این نوع از رنگ ها بر روی سطح چوب ، ابتدا باید رنگ ایجاد شده را با کلر ترکیب کرد و در گام بعد به رنگ آمیزی چوب ها پرداخته بشود . رنگ فندقی از جمله رنگ های بسیار پر طرفدار در صنایع چوب می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و سفارش انواع رنگ چوب ، رنگ آنلاین را دنبال کنید .

رنگ چوب فندقی روشن

رنگ چوب فندقی روشن

کاتالوگ رنگ چوب   

رنگ چوب دارای تنوع بالایی می باشد که با استفاده از آنان می توان رنگ چوب را به حالتی روشن و تیره تبدیل کرد . در ادامه کاتالوگی از تنوع رنگ های چوب به نمایش گذاشته شده است .    

کاتالوگ رنگ چوب   

کاتالوگ رنگ چوب

                                                                                                                                                 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *