رنگ اکریلیک

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی ؛ امروزه در صنعت ساخت و ساز و به ویژه طراحی داخلی بسیار فراوان می باشد . رنگ آکریلیک به دلیل ویژگی های منحصر بفرد و متمایزی که دارا می باشد ، می تواند در طراحی و دیزاین فضای داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار تاثیرگذار باشد و به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی دارد . امروزه استفاده از رنگ هایی چون ، رنگ دکوراتیو ، رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک و ترکیب رنگ کامپیوتری چندان رو به افزایش می باشد که به هیچ عنوان نمی توان از اهمیت آنان در صنایع گوناگون و از جمله ساخت و ساز غافل شد . برای آشنایی بیشتر در زمینه خرید رنگ های آکریلیک ، پشنهاد می شود مقاله پیش رو را تا انتها دنبال کنید .

رنگ آکریلیک ساختمانی

رنگ ها به طور کلی به دو دسته ساختمانی و صنعتی قابل تقسیم می باشند . رنگ های ساختمانی در مقایسه با رنگ های صنعتی دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و بیشتر از جنبه زیبایی در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند . رنگ آکریلیک یکی از پر کاربردترین رنگ های ساختمانی می باشد که در بسیاری از بخش های داخلی و خارجی ساختمان ها و از جنبه های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد . رنگ های آکریلیک به دلیل ویژگی های خاصی که دارا می باشند ، بسیار پر طرفدار می باشند . این رنگ ها بعد از اجرا بر روی سطوح گوناگون ، به سرعت خشک شده و امکان رنگ آمیزی مجدد برای آنان وجود دارد . با استفاده از رنگ آکریلیک امکان مقاوم سازی سطوح بیشتر می شود ، زیرا این نوع از رنگ ها از موادی تولید شده اند که آنان را در برابر آب مقاوم کرده و به نوعی سطوح را ضد آب می کند .

رنگ های آکریلیک از موادی تشکیل شده است که به هیچ عنوان از مواد مضر و محصولات نفتی برخوردار نمی باشد و این موضوع سبب شده است که این نوع از رنگ ها به نوعی از دوستداران محیط زیست محسوب شده و هیچ آسیبی برای طبیعت نخواهند داشت . ساختار این نوع رنگ ها به گونه ای می باشد که بعد از رنگ آمیزی به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی شوند و علت آن ، انعطاف پذیری بالایی می باشد که برای این نوع رنگ ها موجود است . ب طور کلی رنگ های آکریلیک از بهترین انتخاب ها برای استفاده در بخش های مختلف داخلی و خارجی ساختمان می باشد .

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی

خرید رنگ آکریلیک ساختمانی

مزایای رنگ آکریلیک ساختمانی

نسل جدید رنگ های ساختمانی و از جمله رنگ آکریلیک ، دارای ویژگی هایی منحصرفرد می باشند که موجب شده است استفاده از آنان در مقایسه با سایر رنگ ها ، بیشتر باشد . این ویژگی ها آنچنان با قدرت می باشند که امروزه استفاده از رنگ های آکریلیک و مشابه آنان ، جزئی لاینفک در طراحی و دیزاین انواع ساختمان ها می باشد . برخی از مزایای این نوع از رنگ ها عبارتند از :

  • این نوع از رنگ ها بدون بو و عاری از هرگونه مواد شیمیایی می باشد .
  • این نوع از رنگ ها هیچ گونه حسایت پوستی و تنفسی ایجاد نمی کنند .
  • به سرعت بعد از رنگ آمیزی خشک می شوند .
  • دارای انعطاف بالایی می باشند و به همین دلیل پوسته پوسته نمی شوند .
  • این نوع از رنگ ها دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و عوامل طبیعی می باشند .
  • این نوع از رنگ ها بر پایه آب بوده و استفاده از تینر و مشابه آن ، برای حلال کردن آنان مورد نیاز نمی باشد .
  • استفاده از این نوع رنگ ها برای تمام سطوح امکان پذیر می باشد .
  • این رنگ ها گرد و غبار را به خود جذب نمی کنند و قابل شستشو می باشند .
مزایای رنگ آکریلیک ساختمانی

مزایای رنگ آکریلیک ساختمانی

طریقه استفاده رنگ آکریلیک

استفاده از رنگ آکریلیک برای سطوح گوناگون متفاوت می باشد و بسته به اینکه برای چه نوع سطوحی قصد استفاده از این نوع رنگ ها را داریم ، مراحل کار تا حدی قابل تغییر می باشد . به طور کلی برای استفاده از رنگ های آکریلیک بر روی سطوح گوناگون چند مرحله ضروری می باشد .

  • در ابتدا باید سطحی که قصد استفاده از این نوع رنگ ها را بر روی آنان داریم ، به طور کامل روغن کاری بشود .
  • در مرحله دوم باید سطح مورد نظر به طور کامل سنباده زده بشود و با استفاده از بتونه کاری عیوب آن رفع شود .
  • بعد از پاک کردن سطح مورد نظر از گرد و غبار ، روی سطح آستر زده می شود تا برای استفاده از رنگ آکریلیک آماده بشود .
  • در نهایت رنگ اکریلیک در چند مرحله ، روی سطوح رنگ آمیزی خواهد شد .
طریقه استفاده رنگ آکریلیک

طریقه استفاده رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک کامپیوتری

رنگ ها به طور کلی به دو دسته ، رنگ های اصلی و فرعی قابل تقسیم می باشند . رنگ های اصلی شامل سه رنگ قرمز ، آبی و زرد می باشند که با ترکیب آنان در مقیاس های گوناگون ، رنگ های دیگر قابل تولید می باشند . ترکیب رنگ کامپیوتری شامل رنگ های بسیار متنوعی می باشد که با ترکیب رنگ های اصلی در حالات گوناگون تشکیل شده و می توانند درصنایع گوناگون از جمله ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند . برای ساخت رنگ های کامپیوتری با استفاده از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری می توان انواع رنگ ها را تولید کرد . از مزایای استفاده از دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری ، عدم حضور نیروی انسانی می باشد و کار با این دستگاه تنها به صورت نرم افزاری و با استفاده از سیستمی که با اتصال به این دستگاه کد رنگ ها را خوانده و اجرا می کند ، صورت می گیرد . رنگ های آکریلیک و همچنین رنگ های کامپیوتری دارای تنوع بالایی می باشند و به همین دلیل امروزه بسیار پر کاربرد می باشند .

کاربرد این نوع از رنگ ها در تمام صنایع بسیار مشهود می باشد و از جمله آن می توان استفاده از رنگ آکریلیک برای نقاشی روی بوم و حتی در استفاده از انواع سبک های نقاشی اشاره کرد . با توجه به تمام آنچه در اهمیت و تنوع این رنگ ها بیان شد ، نمی توان از این موضوع غفلت کرد که رنگ های کامپیوتری نیز در صنایع بسیار پر کاربد می باشند و حتی در نقاشی های ساختمان نیز بسیار پر استفاده می باشند . از بهترین ویژگی هایی که این نوع از رنگ ها در مقایسه با نسل گذشته رنگ ها دارا می باشند ، ترکیب درست این نوع از رنگ ها توسط دستگاه و عدم دور ریز آنان می باشد .  در گذشته برای استفاده از این نوع رنگ ها نیاز بود که نقاش به صورت دستی و چشمی با ترکیب این نوع رنگ ها ، رنگ مورد نظر را تولید کند ولی امروزه وجود دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری این مشکل را به طور کلی برطرف کرده است .

رنگ آکریلیک کامپیوتری

رنگ آکریلیک کامپیوتری

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان بسیار متنوع می باشد ، زیرا همان طور که در قسمت های قبلی بیان شده است ، این نوع از رنگ ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و با توجه به اینکه برای چه کاربردی و همچنین با چه شکلی مورد استفاده قرا بگیرند ، هزینه متفاوتی خواهند داشت . این نوع از رنگ ها به طور کلی بسیار پر کاربرد می باشند و به به دلیل تنوع مواد اولیه موجود در آنان ، قیمت گذاری ثابتی برای آنان میسر نمی باشد .

به طور کلی امروزه ، به دلیل عدم ثبات بازار و شرایط اقتصادی امکان قیمت گذاری بر روی کالاها وجود ندارد و به همین دلیل نیاز است که برای اطلاع قیمت دقیق این نوع از رنگ ها ، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید . فروشگاه رنگ آنلاین با ارائه انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی و همچنین ابزارهای مورد نیاز آنان ، تلاش می کند تا به بهترین صورت ، مخاطبان خود را به مشتریانی وفادار تبدیل کند .

در ادامه توجه شما را به تماشای ویدئویی از اجرای رنگ آکریلیک دعوت می کنیم .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *