پتینه کاری

قیمت پتینه کاری

لیست قیمت پتینه کاری 1400

قیمت پتینه کاری؛ با توجه به عوامل متعددی قابل تغییر می باشد . پتینه کاری از جمله فعالیت های هنری می باشد که دارای تنوع بالایی بوده و از طریق ابزار و روش های گوناگونی قابل اجرا می باشد . انتخاب هرکدام از این روش ها و طرح ها به میزان بسیار بالایی به سلیقه شما و هزینه مد نظر شما و در مرحله بعد به محیطی که قصد اجرای پتینه در آن را دارید ، وابسته است . به طور کلی قیمت پتینه کاری دارای نرخ ثابتی نمی باشد و از پروژه ای به پروژه دیگر قابل تغییر می باشد . برای اطلاع بیشتر با قیمت پتینه کاری و ویژگی های آن مقاله پیش رو را دنبال کنید .

نمونه پتینه کاری روی دیوار

شاید چنین تصور کنید که پتینه کاری ، هنر اجرای پتینه روی یک دیوار کانونی و یا لابی می باشد . اما در واقعیت این چنین نمی باشد ، در واقع با اجرا درست و انتخاب مناسب یک طرح پتینه کاری ، امکان پیاده سازی آن برای بخش های مختلف منازل و حتی مکان های دیگر وجود دارد . در پتینه کاری روی دیوار مزایای بسیاری نهفته است که از جمله آن ، پوشش دهی عیوب دیوار ، قابلیت شستشو ، مقرون به صرفه بودن ، عمر بالا و زیبایی آن را می توان ذکر کرد .

به طور کلی در استفاده پتینه رو دیوار ملاک های متعددی می بایست مد نظر قرار بگیرد . از مهم ترین این موارد تناسب بین رنگ و طرح پتینه مورد استفاده با جزئیات موجود در محیط می باشد . برای مثال اگر منظور از دیوار ، دیواز پذیرایی می باشد ، تناسب بین مبل ، فرش ، لوستر ، سقف و دیوار نیز با اهمیت می باشد . پتینه کاری روی دیوار از بهترین و مناسب ترین گزینه ها جهت بازسازی و ایجاد تغییرات اساسی در منازل و یا محیط های دیگر می باشد .

قیمت پتینه ورق طلا

پتینه کاری دارای تنوع بسیار بالایی می باشد . یکی از بهترین و پر طرفدارترین انواع پتینه کاری استفاده از ورقه های طلا در پتینه کاری می باشد . در این روش ، در ابتدا دیوارها را با استفاده از رنگ روغنی و یا رنگ پلاستیک رنگ آمیزی کرده سپس با استفاده از چسب های مخصوصِ ورقه های طلا ، این ورقه ها روی دیوار می چسبانیم . این ورقه ها بسیار ظریف می باشند و شما می توانید با استفاده از این ورقه های طلا و با توجه به دکوراسیون داخلی در شکل ها و طرح های گوناگونی از آنان استفاده کنید . بعد از چسبندن ورقه ها با استفاده از پارچه نخی به آرامی به ماساژ ورقه های طلا پرداخته و موجب چسباندن آنان به دیوار می شویم .

پتینه کاری با استفاده از ورقه های طلا دارای قیمت بالاتری نسبت به اغلب روش های دیگر می باشد و دلیل آن در ابتدا قیمت مواد تشکیل دهنده و متریال و در وهله دوم ، ظرافت و سختی کار پتینه کار می باشد . ما با ایجاد شرایطی مناسب و تنوع قیمت می توانیم شما را در انتخاب بهترین پتینه در راستای ایجادی محیط زیبا در منزلتان یاری کنیم . برای اطلاع از قیمت پتینه ورق طلا با ما در ارتباط باشید .

لیست قیمت پتینه کاری 1400

پتینه کاری دارای قیمت های متفاوتی می باشد و نمی توان برای آن قیمت واحدی در نظر گرفت . آنچه در تعیین قیمت پتینه کاری تاثیر گذار است : متریال ، متراژ ، سختی کار و بازار اقتصادی می باشد که در ادامه توضیح مختصری داده خواهند شد .

  • متریال و مواد تشکیل دهنده

برای اجرای پتینه کاری روش های مختلفی موجود می باشد ، برای مثال استفاده از اسفنج ، کاردک ، ورقه های طلا و یا پارچه از آنان می باشند . هر کدام از این روش ها دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند و طبیعتا دارای هزینه اجرا و پیاده سازی یکسانی نمی باشند . ورقه های طلا معمولا دارای بیشترین قیمت در مقایسه با اکثر روشه های پتینه کاری می باشند .

  • متراژ

هرچه متراژ محیط بیشتر باشد و دارای زوایا و کنج های بیشتری باشد به مراتب می تواند در قیمت نهایی اجرای پتینه رابطه مستقیمی داشته باشد .

  • سختی کار پتینه کار

پتینه کار برای اجرای پتینه به طور کلی باید دقت بسیار بالایی داشته باشد ، زیرا اگر ظرافت را در پیاده سازی طرح ها . رنگ های پتینه به درستی انجام ندهد ، ماحصل زیبایی نخواهد داشت . اما گاهی سختی کار این فرد به دلیل جزئیات بسیار زیادی که در کار نهفته است به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند ، و این در هزینه نهایی تاثیر گذار است .

  • بازار اقتصادی

امروزه به دلیل عدم ثبات بازار اقتصادی و ارز ، امکان تعیین قیمت به صورت قطعی امکان پذیر نیست و قیمت ها در بازه زمانی بسیار کمی در حال بروزرسانی می باشند .

با توجه به آنچه گفته شد ، برای اطلاع از قیمت انواع پتینه و اطلاع از شرایط ایده آلی که ما در اختیار شما قرار خواهیم داد ، با ما در ارتباط باشید .

قیمت پتینه ایتالیایی

پتینه ریشه در لغت Patina  و به معنای ایجاد فرسودگی و کهنگی در اجسام می باشد . این سبک در ابتدا در ایتالیا و با استفاده از تلفیق سبک روستایی و طرافت شکل گرفت که موجب ایجاد و شکل گیری هنری شد که به واسطه آن ، با ایجاد فاصله ای بین اجسام و رنگی که قرار است به آن زده بشود ، نوعی اکسیده شدن و فرسوده شدن در آن به وجود می آورند . این عمل با استفاده از رنگ های دکوراتیو و یا حتی پیگمنت های صدفی میسر می شود که دارای ظرافت بسیار زیادی می باشد . در واقع پتینه ایتالیایی زنده نگه داشتن سبک نوستالژی و احیای آن در محیط می باشد که حتی امکان آن برای اجسام جدید نیز وجود دارد .

پتینه کاری ایتالیایی حدودا 10 سال است که در هنر ایران ریشه دوانده و طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است . این ریشه دواندن به طور مستقیم از ایتالیا نبوده و توسط برندهای از ترکیه و با امثال آن ایجاد شده است . امروزه پتینه کاری ایتالیایی به دلیل تنوع بالایی که دارد یکی از بهترین روش هایی می باشد که طراحان داخلی برای انواع دکوراسیون داخلی مد نظز قرار می دهند . برای اطلاع از قیمت پتینه ایتالیایی و شرایط ایده آل آن با ما در ارتباط باشید .

قیمت پتینه ایتالیایی

قیمت پتینه ایتالیایی

قیمت پتینه طرح چوب

پتینه کاری چوب به ترکیب رنگ های متفاوت و به صورت لایه ای روی یکدیگر و اجاد لایه های رنگی گفته می شود . با استفاده از پتینه کاری می توان ظاهری قدیمی و فرسوده شده برای چوب ایجاد کرد . در واقع با استفاده از تکنیک های مختلف پتینه کاری می توان سطح چوب را خدشه دار کرد ، رنگ آن با استفاده از انواع رنگ ها از جمله رنگ روغنی ، رنگ پلاستیک ، ترکیب رنگ کامپیوتری و … تغییر داد و یا حتی بسیاری از تکنیک های دیگر را به کار برد که چوب دارای ظاهری فرسوده بشود .

پتینه روی چوب می تواند با استفاده از روش هایی از قبیلِ رنگ های حلال در آب ، با استفاده از لاک الکل ، با استفاده از رنگ روغن و … میسر می باشد . آنچه در این میان حائذ اهمیت می باشد قیمت های متفاوتی می باشد که برای هرکدام از این روش ها موجود است و با توجه به بازار تقتصادی در بازه زمانی کمی در حال بروزرسانی می باشند . برای اطلاع از قیمت و شرایط با ما در ارتباط باشید .

قیمت پتینه رنگ آنلاین 

امروزه فروشگاه های آنلاین متفاوتی در راستای خرید و فروش انواع محصولات و کالاها در حال فعالیت می باشند . وجود این فروشگاه ها تا حد بسیار بالایی را شرایط را برای عموم محیا کرده تا در ایده آل ترین شرایط و با وجود سادگی آنچه نیاز دارند را فراهم کنند . سایت های گوناگونی در قالب فروشگاه های اینترنتی ، بستری را ایجاد می کنند که مخاطبان با دید بصری کامل بتواند بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند .

آنچه می تواند این فروشگاه های اینترنتی را تا حد بسیار قابل توجه ای از یکدیگر متمایز کند ، کاربر پسندانه بودن و قابل اعتماد بودن این بسترها می باشد . آنچه واضح است ، عدم شناخت کاربران با این سایت ها در ابتدای کار می باشد و شکل و ساختار آن محیط و اعتمادی که برای کاربر فراهم می کند ، می تواند از دلایل مهمی باشد که آن فرد به یک مشتری وفادار تبدیل شود . فروشگاه ما با ایجاد محیطی کاربرپسندانه و قابل اعتماد می تواند شما را برای رسیدن به آنچه مد نظرتان می باشد ، یاری کند . از این رو برای اطلاع از قیمت پتینه و شرایط آن با ما در ارتباط باشید و مار را دنبال کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *